Nespresso

nova col·lecció de cafès amb The Weeknd

Nespresso Samra Origins & The Weeknd

la marca suïssa presenta la col·lecció Samra Origins

Nespresso presenta el llançament mundial de la seva última col·lecció de cafès, màquines i accessoris en col·laboració amb Samra Origins, la marca de cafè artesanal co-creada amb l’icona musical Abel “The Weeknd” Tesfaye.

Sabadell/Redacció Barcelona, 5 de setembre de 2025

Els orígens
La marca suïssa presenta la col·lecció Samra Origins amb un cafè d’edició limitada de Tanzània i màquines personalitzades amb el logo de la col·lecció.
Nespresso presenta el llançament mundial de la seva última col·lecció de cafès, màquines i accessoris en col·laboració amb Samra Origins, la marca de cafè artesanal co-creada amb l’icona musical Abel “The Weeknd” Tesfaye. La col·lecció inclou el nou cafè Edició Limitada Samra Origins Tanzania, elaborat amb grans 100% Aràbica de les Terres Altes del Nord de Tanzània, i una màquina Vertuo Pop+ amb disseny personalitzat.

Col·laboració inspirada en les arrels familiars
La col·laboració representa una idea central: el cafè no només com una beguda, sinó com una experiència compartida amb éssers estimats, capaç de despertar conversacions i creativitat. Inspirada en les arrels de The Weeknd, Samra Origins és una carta d’amor a la seva mare, Samra, el suport incondicional de la qual ha marcat el seu camí i inspirat el seu art. L’aliança amb Nespresso celebra la bellesa dels rituals quotidians entorn del cafè i les connexions autèntiques que sorgeixen en aquests moments íntims, destacant el cafè com un catalitzador creatiu que va més enllà de la tassa.

Cafè d’origen únic del mont Kilimanjaro
El cafè Edició Limitada Samra Origins Tanzania és un cafè d’origen únic elaborat amb Aràbica 100% rentat, provinent de la regió del mont Kilimanjaro. Aquesta mescla combina la sensibilitat artística contemporània de The Weeknd amb l’experiència cafetera de Nespresso, aconseguint un perfil amb acidesa equilibrada, delicades notes afruïtades i tocs de cereal sec. Segons Abel Tesfaye, “quan era nen, el cafè era un ritual profundament significatiu. Aquesta connexió va inspirar el meu propi camí, i crear una marca de cafè va ser quelcom natural”.

Disponibilitat i estratègia de llançament
Nespresso va anunciar per primera vegada aquesta col·laboració a la primavera de 2025, juntament amb el seu patrocini de la gira nord-americana “After Hours Til Dawn” de The Weeknd. Els nous llançaments inclouen una Vertuo Pop+ Samra Origins amb el logo de la col·laboració i el cafè Edició Limitada en format Original, que debutarà en línia i a les boutiques Nespresso el 15 de setembre. La versió per al sistema Vertuo es llançarà més tard, el 27 d’octubre. La col·lecció també inclou una Travel Mug i una Tumbler Samra Origins amb el disseny distintiu i una paleta de colors sofisticada.

Saber-ne més?
>>
Nespresso.com
>>
.instagram.com/nespresso

Nespresso & Samra origins
Nespresso samra Origins


Últimes publicacions a Delicatessen

Nespresso samra Origins

Nespresso

5/09/25. Nespresso & The Weeknd presenten el llançament mundial de la seva última col·lecció de cafè…
urdet-productos-gourmet-solsonès

Cap d’Urdet

Urdet SL, amb seu a Sant Llorenç de Morunys, porta més de tres dècades elaborant conserves i prepara…

Noir et Blanc tòfones

Coneixedors de la tòfona i del món tofonaire, a Noir et Blanc® obrim i tanquem el cercle: produïm, r…